WELL BEING AT SCHOOL (OKULDA İYİ OLMA HALİ) PROJESİ
Okulumuzda 'İyi Olma Saati'.
‘Well Being At School’ (Okulda İyi Olma Hali) isimli eTwinning projemiz Yunanistan, Polonya, İtalya, Gürcistan, Azerbaycan ve Türkiye'den ortaklarımızla, İlkokul İngilizce öğretmenimiz Seyhan Umuç öncülüğünde 2023-2024 akademik yılında başlamıştır. Projemiz şubat ayında başlatılmıştır ve proje çalışmalarımız haziran ayına kadar yürütülecektir. Projemiz dört ay sürecektir. Hacıveliler Yeşilgöz İlkokulu olarak dördüncü sınıftan sekiz öğrencimizle bu projede yer almış bulunmaktayız.
Farklı bölgelerden, ülkelerden, çevrelerden, farklı geçmişlere sahip öğretmenler olarak aynı iradeyi taşıyoruz: Dört ay boyunca farklı türde yaratıcı, fiziksel, kültürel ve işbirlikçi aktiviteler ve sanat el sanatları yoluyla öğrencilerimizin davranışsal, duygusal, bilişsel ve sosyal olarak daha iyi olmalarının önünü açmayı hedefliyoruz. İyi olma halinin sosyal, toplumsal, duygusal, fiziksel ve işyeri boyutlarını da içerecek şekilde bütüncül bir bakış açısı uygulayarak öğrencilerimizle birlikte daha huzurlu, ilgili, değerli, kabul gören ve desteklenen ortamlar yaratmaya yardımcı olmayı arzuluyoruz.
Esenlik projemiz, öğrenciler arasında küresel vatandaşlık, empati ve esenlik duygusunu teşvik ederek kalıcı bir etki yaratmayı amaçlamaktadır. Bu proje, eTwinning'in işbirliğine dayalı platformu aracılığıyla daha güvenli, daha sağlıklı, daha bağlantılı, destekleyici, kabul edici ve kapsayıcı bir ortama doğru kolektif bir yolculuğa ilham veriyor. Projemizin öğrencilerimize fayda ve iyilik getirmesini temenni ediyoruz.
It is ‘Well Being O’clock’ at our school.
Our eTwinning Project named 'Well Being At School' has been started with our partners from Greece, Poland, Italy, Georgia, Azerbaijan and Turkey under the guidance of our primary school English teacher Seyhan Umuç in the 2023-2024 academic year. Our project has been started in February and our project works will be carried until June. Our project will last for four months. As Hacıveliler Yeşilgöz Primary School, we have taken part in this project with our eight students from the fourth grade.
We as teachers from different areas, countries, environments, with diverse backgrounds carry the same will: we aim to pave the way for our students to get better behaviourally, emotionally, cognitively, and socially via different kind of creative, physical, cultural and collaborative activities and art crafts in four months . We desire to help creating more peaceful, caring, valued, accepted and supported environments with our learners by applying a holistic view to well-being by including social, societal, emotional, physical and work-place aspects of well-being.
Our well-being project aims to create a lasting impact by fostering a sense of global citizenship, empathy, and well-being among students. Through eTwinning's collaborative platform, this project inspires a collective journey towards a safer, healthier, more connected, supportive, accepting and inclusive environment. We hope that our project will bring value and beauty to our students.